پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

شکست بزرگ استقلال درنقل و انتقالات| عبور از خط پایان با مهری و رمضانی!

  • کد خبر: ۶۱۹۶۵
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
شکست بزرگ استقلال درنقل و انتقالات| عبور از خط پایان با مهری و رمضانی!
مسئولان باشگاه استقلال به رغم وعده جذب بازیکنان بزرگ درنیم فصل عملا توانستند بازیکنانی را به خدمت بگیرند که هیچ تیم بزرگ لیگ برتری را خواهان خود نمی‌دیدند. استقلال شکست بزرگی را در نقل وانتقالات نیم فصل متحمل شد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، باشگاه استقلال درحالی که نقل وانتقالات بسیار جذابی را برای هوادارانش نوید داده بود؛ درنهایت با جذب سعید مهری و آرمان رمضانی به کارش خاتمه داد. این باشگاه در روز‌های آغازین نقل وانتقالات نیم فصل وعده‌های بزرگی به هوادارن خود داده بود وبا طرح نام‌هایی همچون اشکان دژاگه، طالب ریکانی، سعید واسعی، مهدی کیانی، امید ابراهیمی، سروش رفیعی، میلاد جهانی وامین قاسمی نژاد و یاری گرفتن از برخی جریان‌های رسانه‌ای درخدمت خود در فضای مجازی به نوعی هواداران خود را امیدوار کرده بود تا تیمی فوق العاده را برای نیم فصل دوم پدید آورد، اما محصول تلاش‌های مدیران باشگاه استقلال جذب بازیکنانی بود که هیچ درخششی درنیم فصل اول نداشتند.


سعید مهری یک بازیکن کاملا معمولی درتراکتور بود که حتی از سوی رسول خطیبی بازیکن آزاد اعلام شد تا به سادگی به دیگر باشگاه‌ها منتقل شود. درباره آرمان رمضانی هم که همه چیز واضح و وروشن است. این بازیکن شرایط بسیار اسفباری در تیم سابقش پرسپولیس داشت وعملا درلیست مازاد این باشگاه بود وگل محمدی هیچ علاقه‌ای به جذب او از خود نشان نمی‌داد.


درحقیقت باشگاه استقلال بازیکنانی را جذب کرد که حتی اگر اقدامی در راستای به خدمت گیری آن‌ها انجام نمی‌داد هرگزاز سوی هوادارانش سرزنش نمی‌شد، اما نداشتن استراتژی و مهم تر، بودجه کافی درنیم فصل نقل و انتقالاتی و شفاف نبودن با افکار عمومی درنهایت سبب شد انتظارات بی پاسخ باقی بماند و استقلال نتواند مهره‌های بزرگی که نویدش را داد به خدمت بگیرد.


البته جذب نشدن اسامی درشت درنیم فصل نباید این تحلیل را پدید آورد که احتمالا استقلال از داشتن بازیکنان درجه یک محروم است. همین حالا استقلال بازیکنانی دراختیار دارد که جملگی آرزوی بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری محسوب می‌شوند.


درواقع استقلال باید قابلیت قهرمانی درچنین شرایطی را هم داشته باشد وبتواند گلیم خود را با همین مجموعه دربازی‌های داخلی و خارجی از آب بیرون بکشد، اما به هرحال باید توجه داشت که به دلیل وعده‌های داده شده حالا باشگاه استقلال یک شکست خورده بزرگ محسوب می‌شود که نتوانسته بازیکنان مد نظر خود را به خدمت بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->